ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσμοί & Εφαρμογές Κοινωνικής Οικονομίας

Αναμφισβήτητα, χρειάζονται ενορχηστρωμένες προσπάθειες για τη σωστή προβολή και επικοινωνία της μπράντας σας στα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα όπως είναι το Facebook, το YouTube και το Twitter. Διαβάστε τις πολύτιμες συμβουλές μας που εστιάζουν στα τρία αυτά sites και στις ευκαιρίες για διαδικτυακό μάρκετινγκ μέσα από αυτά...

 

 

Διαφήμιση στο Facebook

Το Facebook είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο επισκέπτονται καθημερινά εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια κοινωνική ιστοσελίδα μέσω της οποίας μπορεί κανείς να κάνει πάρα πολλά πράγματα. Διαφήμιση, εμπορικές δραστηριότητες, γνωριμίες, παιχνίδια, quiz είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που προσφέρει το Facebook στους ενδιαφερόμενους. Η ιστοσελίδα στηρίζεται στις φωτογραφίες και τα κείμενα που ανεβάζουν οι χρήστες του με τον αριθμό των φωτογραφιών και κειμένων να φτάνει τα 14 εκατομμύρια καθημερινά.

Το Facebook είναι με διαφορά το δημοφιλέστερο και ταυτόχρονα πιο εξελίξιμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάπτυξη αυτή του Facebook δεν θα μπορούσε να μην αφορά και τη χώρα μας, όπου το Facebook αριθμεί σχεδόν 3 εκατομμύρια χρήστες. Η επισκεψιμότητα του, είναι τόσο μεγάλη που ξεπερνάει ακόμα και το Google!

Οπότε το Facebook είναι κατάλληλο μέσο για να διαφημιστεί μία επιχείρηση. Επίσης σύμφωνα με διαδικτυακές έρευνες και στατιστικά στοιχεία το Facebook αποτελεί θαυμάσιο εργαλείο για την αύξηση του brand name recognition αλλά και του lead generation (αύξηση πιθανών πελατών).

Η διαφήμιση στο Facebook εμφανίζεται με τη μορφή μικρών banners (εικόνες) και προσφέρει μία σειρά από συγκριτικά πλεονεκτήματα, τα οποία δεν υπάρχουν ούτε σε άλλες ιστοσελίδες, αλλά ούτε και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για την ακρίβεια υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύσει η επιχείρηση το target group των πελατών της όχι μόνο με βάση τη γλώσσα και τη χώρα, αλλά και με βάση το φύλο, την ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο ή ακόμα και τα ενδιαφέροντα-χόμπι.

Π.χ. Μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες που θα εμφανίζεται η διαφήμιση μόνο όταν ο χρήστης έχει γενέθλια!

Η διαφημιστική καμπάνια γίνεται με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, και ειδικότερα:

 

-        χώρα / γλώσσα

-        ηλικία

-        φύλο

-        μόρφωση

-        χόμπι

-        ενδιαφέροντα

-        και άλλα παρόμοια στοιχεία

 

Επιπλέον με τη χρήση του Facebook, ως εργαλείου marketing μπορούμε να δημιουργήσουμε μία αξιόπιστη εικόνα της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα (social networks: Facebook, Twitter). Συμπερασματικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι με η διαφήμιση στο Facebook διαθέτει τα εξής πλεονεκτήματα: η επιχείρηση μπορεί να προσεγγίσει στοχευμένα τους υποψήφιους πελάτες της, ενώ παράλληλα μπορεί να δημιουργήσει μία κοινότητα γύρω από την επιχείρησή της, τέλος μπορεί να μετατρέψει τις νέες διασυνδέσεις της σε πωλήσεις.

Το κόστος για τη προώθηση της ιστοσελίδας σας, μέσω του Facebook, το καθορίζεται εσείς αφού εσείς ορίζεται τον προϋπολογισμό των διαφημίσεων ενώ τέλος επιλέγετε εάν επιθυμείτε η χρέωση να γίνεται με βάση τις εμφανίσεις ή τα 'κλικ' που θα γίνονται πάνω στις διαφημίσεις σας.

 

Διαφήμιση στο Facebook με facebook ads

Όπως αναφέραμε και πριν το Facebook δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διαφημιστούν στοχεύοντας σε συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Οι διαφημίσεις στο Facebook προβάλλονται με το κόστος-ανά-κλικ ή το κόστος-ανά-προβολή μοντέλο (παρόμοια με το Google Adwords). Tο πλεονέκτημα των Facebook Ads σε σχέση με το Google Adwords είναι η καλύτερη δημογραφική προσέγγιση των υποψήφιων, καθώς και η επιλογή του target πληθυσμού ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του. Τα οφέλη με την διαφήμιση με facebook ads είναι:

 

1. Branding. Το Facebook αποτελεί μια τεράστια πηγή αύξησης της αναγνωρισιμότητας μιας επιχείρησης και της δημιουργίας ενός σημείου επαφής με την υπάρχουσα και δυνητική πελατεία της.

2. Customer Engagement. Το Facebook είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με τους πελάτες της επιχείρησης.

3. Viral Effect. Χρήση τεχνικών ώστε το μήνυμά της επιχείρησης να έχει viral επίδραση και τάχιστη εξάπλωση στο κοινό.

4. Μηχανισμός Feedback. Η επιχείρηση μέσω της αμφίδρομης επικοινωνίας με το κοινό της, μπορεί να κατανοήσει αμεσότερα την συμπεριφορά των πελατών της και τι πιστεύουνε για τις προσφερόμενες υπηρεσίες / προϊόντα της.

5. The cool factor. Η ύπαρξη μιας επιχείρησης στο Facebook καθώς και η παρουσίαση ενός προφίλ ανανεωμένου, με θετικά και ενεργά σχόλια και ελκυστική εικαστική εμφάνιση, προσδίδει στην επιχείρηση ένα προφίλ μοντέρνο, ενεργό και πελατοκεντρικό

6. Αύξηση πελατείας. Μέσω του Facebook και εκμεταλλευόμενοι την viral επίδραση που έχει, η επιχείρησή αξιοποιεί ένα σημαντικό κανάλι νέας πελατείας.

 

Η διαδικασία της ετοιμασίας της διαφημιστικής καμπάνιας με Facebook ads είναι:

 

1. Διαμόρφωση Στρατηγικής. Σχεδιασμός στρατηγικής προώθησης και τρόπου επικοινωνίας και διαφήμισης στο Facebook λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης.

2. Ανάπτυξη Περιεχομένου. Ανάπτυξη κειμένων, εικαστικών, βίντεο και εικόνες ώστε να εισαχθούν στο προφίλ.

3. Ανανέωση Προφίλ. Τακτική ανανέωση προφίλ, με σχόλια, αναρτήσεις και εισαγωγή περιεχομένου ώστε να είναι πάντα ενεργό

4. Δημιουργία ενεργειών προώθησης. Σχεδιασμός και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών με στόχο την αύξηση της αλληλεπίδρασης και των αριθμό των φίλων.

5. Αναφορά / Παρακολούθηση. Παρακολούθηση της εξέλιξης και συνεχής επαναπροσδιορισμός στρατηγικής και πρακτικών.

 

Διαφήμιση στο ΥouTube

Tο YouTube είναι ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά μέσα που ανεβάζει videos στο διαδίκτυο προσελκύοντας το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών του Internet, παγκοσμίως. Όταν ξεκίνησε το YouTube το Φεβρουάριο του 2005 ο στόχος του ήταν να παρέχει online ψηφιακά video. H Google αγόρασε τοYouTube την επόμενη χρονιά. Η εταιρεία εκτιμά ότι κάθε λεπτό ανεβαίνουν στο διαδίκτυο 20 ώρες video.

Ανάλογα με την επιχείρηση σας και τους στόχους της, το YouTube μπορεί να σας βοηθήσει στην προβολή των χώρων, των event αλλά και σε πολλές άλλες παρουσιάσεις με στόχο να σας γνωρίσει καλύτερα ο υποψήφιος πελάτης σας και να δημιουργήσετε fans!

 

Δυνατότητες διαφήμισης στο YouTube

Την επιλογή για διαφημίσεις στα βίντεο του YouTube η Google την προσφέρει σε χιλιάδες διαφημιζόμενους που ανήκουν στο διαφημιστικό της δίκτυο Ad sense.

Τα βίντεο του YouTube μπορούν να φιλοξενηθούν σε site τρίτων (πέρα από το YouTube) και τα έσοδα μοιράζονται στα τρία, στη Google, στον παραγωγό του βίντεο και στο site που το φιλοξενεί. Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στα βίντεο του YouTube στα site τρίτων δεν είναι υπό τη μορφή βίντεο αλλά εμφανίζονται ως γραφήματα ή ως link στο κάτω μέρος του βίντεο.

Η Google δοκίμασε πιλοτικά την προβολή διαφημίσεων πριν από λίγο καιρό σε περιορισμένο αριθμό βίντεο και διαφημιζόμενων. Σήμερα η επιλογή γίνεται διαθέσιμη σε όλο το δίκτυο του Ad sense. Ο Αμερικάνικος κολοσσός, όμως δεν τοποθετεί τις διαφημίσεις στο σύνολο των βίντεο αλλά σε όσα πληρούν μια σειρά από προϋποθέσεις και έχουν συμφωνήσει στην προβολή των διαφημίσεων.

Οι διαφημιζόμενοι, μάλιστα μπορούν να επιλέξουν και βίντεο στα οποία επιθυμούν να διαφημιστούν. Για παράδειγμα ένα site που σχετίζεται με αυτοκίνητα θα μπορεί να διαφημιστεί σε βίντεο που έχουν ως κυρίως θέμα του τα αυτοκίνητα και άλλα οχήματα.

Πολλοί παραγωγοί βίντεο έχουν συμφωνήσει να επιτρέπουν στο Google να διανέμει το περιεχόμενό τους και στη συνέχεια να μοιράζεται τα έσοδα από τις διαφημίσεις μαζί τους. Η Google δίνει από 60% έως 80% των χρημάτων που εισπράττει.

 

Είδη διαφήμισης βίντεο στο YouTube

Α. Διαφημίσεις βίντεο σε ροή

Βελτιστοποιήστε την καμπάνια των διαφημίσεων βίντεο σε ροή. Αυτό μπορεί να γίνει, εάν είστε δημιουργικοί με το περιεχόμενο της διαφήμισης βίντεο σε ροή.

 

Β. Διαφημίσεις βίντεο "κάντε κλικ για αναπαραγωγή"

Όταν ένας ιστότοπος φορτώνει για πρώτη φορά, ο θεατής βλέπει μια στατική εισαγωγική εικόνα στην οποία πρέπει να κάνει κλικ, για να ξεκινήσει η αναπαραγωγή της διαφήμισης. Αυτή η εικόνα προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών. Μια εισαγωγική εικόνα χαμηλής ποιότητας δεν θα προσελκύσει τους πελάτες ώστε να προβάλουν το βίντεο, ενώ ένα βίντεο χαμηλής ποιότητας δεν θα μεταδώσει αποτελεσματικά το μήνυμά σας. Για αυτό να θυμάστε ότι οι παρακάτω συμβουλές αφορούν τόσο την εισαγωγική εικόνα όσο και το ίδιο το βίντεο.

 

Γ. Διαφημίσεις με εισαγωγική εικόνα

Ωθήστε τους χρήστες να κάνουν κάποια ενέργεια με ένα ξεκάθαρο μήνυμα παρότρυνσης για δράση στην εισαγωγική εικόνα. Χρησιμοποιήστε μια ελκυστική εισαγωγική εικόνα.

Οι εισαγωγικές εικόνες για να έχουν επιτυχή αποτελέσματα αναπαραγωγής θα πρέπει να είναι οι εικόνες απλές, ελκυστικές και να προσκαλούν τους θεατές να αναπαράγουν το βίντεο, για να ικανοποιήσουν την περιέργειά τους ή για να μάθουν περισσότερα. Επίσης δεν θα πρέπει να παραπέμπουν άμεσα στο ίδιο το προϊόν, δηλαδή να μην έχουν εμπορικό ύφος, αλλά να τραβούν την προσοχή του χρήστη και οδηγούν σε βίντεο που περιέχουν μια διασκεδαστική ιστορία και ένα ξεκάθαρο μήνυμα.

 

Δ. Διαφημίσεις True View σε προβολή και σε αναζήτηση

Το YouTube είναι μια εξαιρετική οδός για την προσέλκυση νέων πελατών μέσω περιεχομένου βίντεο στο ιστό, αλλά είναι ταυτόχρονα και ένα δίκτυο κοινωνικών μέσων κοινότητας όπου εκτιμάται το σημαντικό περιεχόμενο και η δέσμευση της κοινότητας με πραγματικούς ανθρώπους και ιστορίες. Για να αξιοποιήσετε το YouTube, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα περιεχόμενο βίντεο που θα δημιουργήσει μια σχέση ανάμεσα σε εσάς και τους χρήστες YouTube και θα υπερβαίνει τα όρια μιας παραδοσιακής σχέσης διαφημιζόμενου-πελάτη. Η προώθηση περιεχομένου βίντεο που περιέχει αποκλειστικά διαφημίσεις θα δυσχεραίνει, στην πραγματικότητα, την προσπάθειά σας να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των θεατών για την επωνυμία σας.

Η επιλογή σχετικών με το βίντεο τόσο λέξεων-κλειδιών όσο και προωθητικού κειμένου μπορεί να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε το περιεχόμενο βίντεο σε ενδιαφερόμενους χρήστες και σε εύλογη τιμή για τα μέτρα σας. Είναι καλή ιδέα να δοκιμάσετε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά και κείμενο προώθησης, για να επιτύχετε τους στόχους σας.

 

Εργαλεία για χρήση βίντεο στο YouTube

YouTube Analytics: Αυτό το εργαλείο δημιουργεί αναφορές, χρησιμοποιώντας δεδομένα του YouTube Insight και άλλα δεδομένα, σε μια χρήσιμη παρουσίαση που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι θεατές με τα βίντεό σας.

YouTube Insight: Με αυτό το εργαλείο μπορείτε να κάνετε καλύτερες επιλογές λέξεων-κλειδιών. Στην καρτέλα "Ανακάλυψη", μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες κατά την αναζήτηση του βίντεό σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά.

 

Αυτόματες ή Διαχωριζόμενες τοποθετήσεις Διαφημίσεων

Στο ΥοuTube υπάρχουν δυο είδη τοποθετήσεων διαφημίσεων, οι Αυτόματες και οι Διαχειριζόμενες. Όταν χρησιμοποιείτε στόχευση αυτόματων τοποθετήσεων για τις καμπάνιες σας, η στόχευση γίνεται με βάση τα συμφραζόμενα για την αυτόματη διανομή των διαφημίσεών σας στο YouTube. Πάντως αν επιλέξετε, αυτό το είδος τοποθέτησης διαφήμισης, οι διαφημίσεις σας θα εμφανιστούν μόνο, εάν είναι συναφείς με το περιεχόμενο της σελίδας του YouTube.

Μπορείτε όμως, να επιλέξετε και συγκεκριμένες τοποθετήσεις, προκειμένου να ελέγξετε σε ποιο σημείο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας μέσα, επάνω ή γύρω από το περιεχόμενο του YouTube. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους:

 

1. Μπορείτε να προσθέσετε τον τομέα ή τις κατηγορίες του YouTube ως τοποθετήσεις ή

2. Μπορείτε να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σε όλες τις τοποθετήσεις περιεχομένου βίντεο στο Δίκτυο περιεχομένου. Αυτό θα συμπεριλάβει τοποθετήσεις περιεχομένου βίντεο που είναι διαθέσιμες στο YouTube, καθώς και όλους τους συνεργαζόμενους εκδότες βίντεο).

 

Πάντως είναι σημαντικό να γνωρίζετε, ότι εάν διαθέτετε διαχειριζόμενο λογαριασμό ή είστε διατεθειμένος να αγοράσετε απόθεμα βάσει συμβολαίου υψηλής δέσμευσης, ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον διαθέσιμες επιλογές τοποθέτησης για εσάς ανάλογα με τις διαφημιστικές σας ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας.

 

Αγορά διαφημίσεων από το ΥοuTube

Μπορείτε επίσης να αγοράσετε απόθεμα διαφημίσεων βάσει σύμβασης μέσω των πωλήσεων διαφημίσεων του YouTube. Η τιμολόγηση για μορφές διαφημίσεων του YouTube βασίζεται σε ένα προκαθορισμένο ποσό με υψηλότερες δεσμεύσεις κόστους και σε ένα μοντέλο κρατήσεων βάσει εμφανίσεων. Το απόθεμα πωλήσεων που είναι διαθέσιμο εδώ, διαφέρει από το απόθεμα που παρέχεται για τους διαχειριζόμενους λογαριασμού στο AdWords, καθώς και από το απόθεμα που διατίθεται μέσω των λογαριασμών για βίντεο διαφημιζόμενων του YouTube.

 

Διαφήμιση στο Twitter

To Twitter είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αριθμεί πάνω από 190 εκατομμύρια χρήστες, ενώ σε καθημερινή βάση μέσω αυτού του μέσου δημοσιεύονται 65 εκατομμύρια μηνύματα! Όπως λοιπόν γίνεται κατανοητό, το Τwitter μπορεί να χρησιμοποιηθεί ιδιαιτέρως αποτελεσματικά ως εργαλείο marketing.

Το twitter, είναι social network, αλλά σε αντίθεση με το Facebook, είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης εντελώς διαφορετικό. Το twitter, είναι ουσιαστικά μια υπηρεσία αποστολής σύντομων μηνυμάτων, που μας επιτρέπει να στέλνουμε σε πολλαπλούς παραλήπτες, ένα μήνυμα. Αντίστοιχα, λαμβάνουμε από άλλα άτομα που ”παρακολουθούμε”, τα σύντομα μηνύματά τους, που αποστέλλουν αυτοί στους πολλαπλούς αποδέκτες τους. Ένας από αυτούς, είμαστε και εμείς.

Το twitter λειτουργεί με τον εξής τρόπo: Σε αρχικό στάδιο δημιουργείτε ένα λογαριασμό με το ψευδώνυμό σας και τα πραγματικά στοιχεία σας. Έτσι δίνετε τη δυνατότητα σε φίλους σας ή άτομα που ενδιαφέρονται για εσάς, να σας βρουν, είτε μέσω αυτού, είτε μέσω ενημέρωσής τους από εσάς, άμεσα ή έμμεσα. Αυτοί, με τη σειρά τους μπορούν να σας κάνουν follow: δηλαδή θα είναι οι παραλήπτες των σύντομων μηνυμάτων σας (μέχρι 140 χαρακτήρες). Αντιστοίχως, και εσείς μπορείτε να λαμβάνετε τα μηνύματα των φίλων σας, ή κοινώς των ατόμων που έχετε κάνει follow.

Με το που εγγράφεστε, δηλώνετε ένα username, πχ webgr. Έτσι, έχετε μία σελίδα με url: http://www.twitter.com/webgr. Σε αυτή τη σελίδα, υπάρχει καταγεγραμμένη όλη σας η δραστηριότητα.

 

Ορολογία του Twitter

Ας εξηγήσουμε τώρα τους όρους του Twitter:

 

Tweet = είναι το μήνυμα που στέλνετε στους φίλους σας που σας ακολουθούν.

Following = είναι αυτοί που ακολουθείτε, δηλαδή που λαμβάνετε τα μηνύματά τους.

Followers = είναι αυτοί που σας ακολουθούνε, που λαμβάνουν τα μηνύματα - tweets σας.

 

Επίσης, όταν κάνουμε ένα άρθρο σε ένα siteTweet”, μέσω του εικονιδίου που έχουμε κι εμείς παρακάτω (εκεί που ρωτάμε αν σας άρεσε), τότε στην ουσία στέλνουμε ένα σύντομο μήνυμα στους ακροατές - followers σας για το συγκεκριμένο άρθρο.

 

Το Twitter και αύξηση επισκεψιμότητας του site

To Twitter μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ την επιχείρηση ως προς την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας της, καθώς οι σελίδες του επηρεάζουν άμεσα τα αποτελέσματα του Google και μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην κατάταξη του site στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αλλά ας το εξηγήσουμε πιο αναλυτικά.

Αφού δημιουργήσετε ένα νέο post στο site σας ή στο blog σας, πρέπει να το πείτε στους άλλους για να έχει νόημα. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πόσοι χρήστες ψάχνουν το Twitter για χρήσιμες πληροφορίες ή συμβουλές. Επιπλέον, δεν μπορείτε να περιμένετε να έχετε εκατομμύρια επισκέπτες στο site σας απλά και μόνο με ένα link προς το site σας. Επιλέξτε έναν ενδιαφέροντα τίτλο για την καλύτερη προώθηση του site. Ένας βαρετός τίτλος δεν θα σας πάει πουθενά. Αλλά κάτι σαν το "10 συμβουλές για να αυξήσετε το επισκέπτες από το Twitter" μπορεί να παραγάγει περισσότερα κλικ.

Αυτό δεν έχει επιπτώσεις πραγματικά στην ταξινόμηση του site σας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για την επισκεψιμότητα από το Twitter.

 

Ανάπτυξη συνδέσμων μέσω του Twitter

Όσο περισσότερους φίλους έχετε στο Twitter, τόσο περισσότεροι βλέπουν τα καινούρια σας post ή τις νέες ανακοινώσεις σας.

Πρώτα από όλα, για την αποτελεσματική προώθηση του site σας είναι σημαντικό να έχετε μια μεγάλη ομάδα από φίλους. Ακολουθήστε τους ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα όπως εσείς. Περίπου το 30% των χρηστών που ακολουθείτε θα ακολουθήσει και εσάς. Εκείνοι που θα σας ακολουθήσουν στο Twitter σίγουρα ενδιαφέρονται για τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις.

Αν οι φίλοι σας γράψουν για το νέο περιεχόμενό σας στα blogs τους, αυτό μεταφράζεται σε περισσότερα links για το site σας. Κατά συνέπεια, έχετε ακόμη περισσότερες ευκαιρίες προώθησης του.

Επιπλέον, υπάρχει αυτό το χρήσιμο εργαλείο, που ονομάζεται TweetMe, το οποίο σας δίνει την δυνατότητα να ελέγξετε τον αριθμό χρηστών που έχουν γράψει μηνύματα στο Twitter με link προς το site σας.

 

Βελτιστοποίηση μηνυμάτων στο Twitter

Η βελτιστοποίηση των μηνυμάτων σας βοηθά επίσης στην προώθηση του site. Τα μηνύματά σας, βοηθούν ώστε το προφίλ σας, το περιεχόμενο και το εμπορικό σας σήμα να κερδίσουν περισσότερη έκθεση προς το κοινό σας.

Η ετικέτα τίτλου ενός μηνύματος στο Twitter αποτελείται από το όνομα χρήστη του λογαριασμού και τους πρώτους 30 χαρακτήρες. Μια άλλη τακτική SEO είναι να τοποθετήσετε λέξεις κλειδιά στις πρώτες-πρώτες λέξεις του μηνύματος.

Όταν στέλνετε μηνύματα άλλων, το λεγόμενο retweeting, υπάρχουν τεχνικές για Twitter SEO που μπορείτε να ακολουθήσετε. Παραδείγματος χάριν, είναι καλύτερο να τοποθετηθεί το "RT@username" στο τέλος του μηνύματος έτσι ώστε να έχετε άφθονο χώρο για να τοποθετήσετε τις λέξεις κλειδιά στο μήνυμα. Επίσης, περιορίστε τα δικά σας μηνύματα σε 120 χαρακτήρες έτσι ώστε να υπάρχει χώρος όταν προσθέτουν άλλοι χρήστες το RT@username σας. Διαφορετικά, μερικά μέρη του μηνύματος σας θα κοπούν.

 

Βελτιστοποίηση της σελίδα στο Twitter

Αυτό είναι μια άλλη τακτική SEO για το Twitter σας η οποία θα αυξήσει τους φίλους σας και θα βελτιώσει τη φήμη σας. Οι σημαντικότερες μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν στις σελίδες τους το Twitter. Παρακάτω είναι ορισμένες συμβουλές για να υπάρχει και το δικό σας προφίλ στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

1. Να έχετε ένα όνομα χρήστη που να είναι σχετικό με την θέση σας στην αγορά ή την επιχείρησή σας. Το όνομα χρήστη σας μπορεί να επηρεάσει την προώθηση του ιστοχώρου σας δεδομένου ότι είναι μέρος του URL της σελίδας σας και του τίτλου.

2. Επιλέξτε ένα σχετικό όνομα για τον λογαριασμό σας. Αυτό θα ωθήσει περαιτέρω την επισκεψιμότητα του ιστοχώρου σας, δεδομένου ότι το όνομα του λογαριασμού αποτελεί επίσης μέρος του τίτλου της σελίδας. Το όνομα λογαριασμού πρέπει να είναι διαφορετικό από το όνομα χρήστη.

3. Προωθήστε τη σελίδα σας στο Twitter με το να δημιουργήσετε links προς αυτό. Για να το κάνετε αυτό μπορείτε να δημιουργήσετε ένα link στο υποσέλιδο της σελίδας σας ή σε κάποιο άλλο σημείο της.

4. Δεδομένου ότι χρησιμεύει ως meta tag περιγραφή, επιλέξτε το κείμενό σας σοφά καθώς έχετε πάντα υπόψη την προώθηση του site.

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

Όταν χρησιμοποιείτε το Twitter για προώθηση, θυμηθείτε ότι όλα τα μηνύματα σας δεν πρέπει αποκλειστικά και μόνο να είναι για τον ιστοχώρο και το περιεχόμενό σας. Αυτό θα ήταν κακό για την προώθηση του ιστοχώρου σας και θα έδιωχνε τους ανθρώπους. Εκτός αυτού, εάν τα μηνύματά σας ήταν όλα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα φαίνονταν σαν spam. Σιγουρευτείτε ότι τα μηνύματα σας περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες, απαντήσεις ή ερωτήσεις, ή πληροφορίες που οι φίλοι σας μπορεί να θεωρούν πολύτιμες.

 

H χρήση του Twitter ως μέσου διαφήμισης

Το Τwitter εκτός από μέσο βελτιστοποίησης του site σας, μπορεί να αποτελέσει και ένα πολύ καλό μέσο διαφήμισης, αν και οι διαφημίσεις στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι τόσο αναπτυγμένες όσο στο Facebook.

Για την ακρίβεια το τελευταίο διάστημα ξεκίνησε η προβολή promoted tweets (διαφημίσεων) στο timeline των επίσημων εφαρμογών του Twitter για iOS και Android. Αυτή η κίνηση της εταιρίας που ελέγχει το twitter, αποτελεί ουσιαστικά μία κίνηση ανοίγματος του twitter προς τους διαφημιστές, προκειμένου να γίνει επιχειρηματική εκμετάλλευση της τεράστιας βάσης των χρηστών αυτού του Μέσου.

Αρχικά η προβολή αυτών τον tweets γινόταν από εταιρείες και στη συνέχεια έφτασαν υπό μορφή "tweet" στους followers τους στο Τwitter. Σύμφωνα όμως, με το Twitter, από εδώ και πέρα η προβολή αυτών των tweets θα μπορεί να γίνει σε όλους τους χρήστες των mobile εκδόσεων, ανεξαρτήτως following.

Όσον αφορά του διαφημιστές, απέκτησαν τη δυνατότητα να μπορούν να στοχεύουν τις καμπάνιες τους ειδικά για χρήστες που χρησιμοποιούν desktop υπολογιστές, iOS, Android ή άλλες συσκευές. Εναλλακτικά, υπάρχει κι η προεπιλεγμένη ρύθμιση, που αφορά κοινή καμπάνια για χρήστες ανεξαρτήτως συσκευής.

 

Social bookmarking

Το social bookmarking είναι μια μέθοδος για τους χρήστες του Διαδικτύου να οργανώσουν, να αποθηκεύουν, να διαχειρίζονται και να αναζητούν μέσω σελιδοδείκτη τις πηγές τους σε απευθείας σύνδεση. Σε αντίθεση με την κοινή χρήση αρχείων, οι πόροι δεν είναι ίδιοι-κοινοί, απλώς υπάρχουν οι σελιδοδείκτες με την αναφορά τους προς αυτούς. Περιγραφές, μπορούν να προστεθούν με τη μορφή μεταδιδομένων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να κατανοήσουν το περιεχόμενο του πόρου, χωρίς προηγουμένως να χρειάζεται να το κατεβάσουν για την εαυτό τους. Τέτοιες περιγραφές μπορεί να είναι ελεύθερα σχόλια κειμένου, οι ψήφοι υπέρ ή κατά της ποιότητας της, ή ετικέτες που συλλογικά ή σε συνεργασία αποτελούν folksonomy.

Folksonomy ονομάζεται και η κοινωνική tagging , "η διαδικασία με την οποία πολλοί χρήστες προσθέτουν μεταδιδόμενα, με τη μορφή των λέξεων-κλειδιών για διαμοιρασμό περιεχομένου". Οι σελιδοδείκτες είναι συνήθως δημόσιοι, και μπορούν να αποθηκευτούν σε ιδιώτες, από κοινού μόνο με συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες, και είναι γνωστή μόνο μέσα σε ορισμένα δίκτυα, ή μπορεί να υπάρχει συνδυασμός των δημόσιων και ιδιωτικών τομέων.

 

Πηγή: ΙΝΜΕΚΟ

 

anadrash@otenet.gr

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση